mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıklı yer almak isterim
Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süre sonra R10 da güzel bir fikir gördüm dergi içeriğinin ve hedef kitlenin belirlenmesi ilk etapta faydalı olur. Basılı dergi alanında çok tecrübem var, inan değmez. Şu an profesyonel yazarlarla kurulu bir ekiple edebiyat dergisi çıkarıyoruz ve 100 satarsa şükür. E dergi iyidir. Çeviribilim ya da edebiyat/felsefe alanında ben de içerik sağlayabilirim
Çok güzel hocam uzun yıllar boyunca bende çizerlik yaptım. Tableti görünce aklıma geldi. Her konuda uzman arkadaş var sonuçta burada