Konu
Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur?
10-03-2019, 02:25:30
#3
cptyasir
ouzkilic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay mantıklı hocam. Güzel projeler çıkar. Olursa eğer katılmak isterim
+1
Evet yorumları bekliyoruz neden bir shift delete olmasın r10 da