ouzkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay mantıklı hocam. Güzel projeler çıkar. Olursa eğer katılmak isterim
+1 Evet yorumları bekliyoruz neden bir shift delete olmasın r10 da