hızlı kjilo verirsin ama sonra tekrardan aşırı derecede hızlı kilo alıcaksın. Ayrıca vücudunu yemeğe alıştırıp sonra aç bırakmak organlarına zarar verir. diyetisyene git aylık 120 tl.zaten 2 haftada 5 kilo garanti ediyorlar...