bu şekilde kilo veremessiniz.

vücüt belirli bir süre sonra kıtlık denilen bir korumya geçiyor

uzun süren açlık ve kıtlık durumlarında yaşamı sürdürebilmek için savunma mekanizması.
kalori alımının azaldığı hallerde metabolizma yavaşlar, bütün yağ hücreleri korumaya alınır, ilk gelen besinler hemen yağa çevrilir.

yani bu şekilde zayıflanmaz.