Benim uygulamamdada iki gündür gözükmüyor reklamlar ancak bugün ufak ta olsa çok düşükte gözükmeye başladı. İstekler geliyor fakat eşleşme oranı düşük yani reklam çıkmıyor. Benim sorunum ne olabilir? 5 gündür admob kullanıyorum. Admob'a mail attım ama 2 gündür dönüş yok. Nasıl bir yol izlemeliyim?