fiyatlar cok iyi.
sahis sirketi kurup vergi levhasi alacagim yakinda.
bir uygulama icin aktivasyon smsleri gonderecegiz, bu durumda uygulamanin ismiyle gonderebilmemiz icin marka tescili mi yapmamiz gerekiyor?