Şu memleketçilik mevzusuna kıl olduğum kadar başka bir konuya kıl olmamışımdır. Dışarıda da böyle mi acaba, biz New Yorklular Seattle insanına göre daha cömertiz, aramıza Los Angelesleri almayalım, Washington'dan kız alınmaz vs
Hocam ben de Malatyalıyım da genelde bizde de öyle düşünceler yok. Olsa da nadiren