Scripti Cok begendim Musterime sunacam fakat birkac sorum olacak
1 - Dil Secimi Mobil temada cikmiyor
2- Varsayilan dili degistirebilirmiyiz
3- Wahtsapp butonu ekliyebilirmiyiz