EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yani çıkacak diyenler neye göre çıkacak diyor? .
son 8 aydır tüm ödemeleri yerel seçimleri hesaplayıp mayısa ertelemişler. ödenmesi gereken bir sürü borç varmış. sıcak ve düşük faizli kredi için mutlaka imf nin kapısını çalacaklar diyorlar. eğer olursa dolar 10tl yi de bulur.


ama bu adamlar yalnız değil çok büyük planlar ve işler dönüyor gibi geliyor bana. herşey bir plan dahilinde adım adım ilerliyorsa eğer dolar 2 liraya bile inebilir milletin elinde patlatabilirler.

hükümet iç borç ödeyeceği zaman bilereş doları yükseltip elindeki 60 milyardoları tl ye çevirdi sonra da 5 tl ye geri düşürüp kar ettti. olaya bir de bu açılardan bakın.