Yatırım için alabileceğiniz riskleri bi düşünün, kendi içinizde ölçün biçin tartın. Kazanacaklarınız yada kaybederseniz size kaybettireceği şeyler

öncelikle klişe olan bir sözle giriş yapıyım buradaki kişilerin bilgisi olsa zaten kendisine değer katar. Yorumlar elbette değerli vakit ayırıp bir şeyler yazıyorlar ama direk yükselecek azalacak diyenleri de anlamıyorum! sen kahinmisin! Adamın 3 5 kuruşunu bilinmeyen bir yola girmesine vesile oluyorsun. Mantık çerçevesinde ihtimalleri verenlere bir şey demiyorum yükselir değil de bence şundan dolayı yükselebilir yada azalabilir yazanları daha çok dikkate almanızı tavsiye ediyorum. 5 Yıl banka da çalıştım bir günde yükselir uçar kaçar düşer diye millete vaatler vermedim, veremem de
ekonomik durumunuzu ölçün biçin riskinizi alın, gerisi nasip maalesef. Hele ki büyüklerin sürekli ufak yatırımcıların elindekini doları toplamak için elindeki yüksek miktardaki dolarları satıp ani düşmelerde piyasadan ucuz toplaması durumları varken