Alınır tabii ki. Büyük paran varsa TL tutmak güvenilir değil çünkü en küçük olayda grafikler fırlıyor. Bölgede istikrarsızlık var ve her an her şey olabilir. Ayrıca insanlara dolar almayın deyip dolar stoklayanlara da selam olsun.