arkeo20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bugün elimdeki tüm doları sattım faize yatırdım. Ne olduğu belli değil ülkede. En garanti faiz zaten oranlarda yüksek
faiz büyük günah, günah olmasa bende yatırırdım