WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whmcs sisteminde lisans sistemi var. size bilgi verilmeden lisans onayı almadan domaine kuramaz. Tabi ioncube ile şifrelemeniz lazım kodları
WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her türlü kırıyorlar ancak iocube son sürüm kullanın iocube yapmadan önce farklı bir şifreleme yöntemi daha yapın. İki katman şifre ile oldukça güvenli olur. Çok extreme kullanıcı olmadığı sürece çözemez.
ioncube yapmak istemiyorum sorun orada zaten Ücretini ödeyip adam gibi kullanacak kişiler benimle iletişime geçmesin tekrar lisans almak için. Ekstra zaman harcamayalım istiyorum. Scriptin hangi sitelerde kurulu olduğunu görebilmem onu takip edebilmem yeterli olabilir belki benim için. Bu mümkün mü?