Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginç bir durum.

bu uyarı çıktığında sağ tık yaparak sayfa kaynağını görüntüleyip bize kodları iletirmisiniz?
Şuan r10da hemen hemen herkesde çıkıyor bendede başladı sanırım default temada sadece