Seçimden sonra düşer mi yani? Herkes seçimden sonra çıkacağını söylüyor siz düşeceğini söylüyorsunuz.
6 ay boyunca dövizi takip ettim her saat bir fiil.. O kadar ekonomist vs vardı onların yorumunu okudum ki anlatamam. Genel sonuç neydi biliyor musunuz?Bilmeniz lazım...
Ben düşecek demiyorum ki dip seviyeye çekeceklerdir diyorum.
Sevgili atışması gibi biri trip atıyor ekonomi geriliyor biri öpücük atıyor ekonomi rahatlıyor.
Yani çıkacak diyenler neye göre çıkacak diyor? Rusya ile ticaret yaparsak Amerika azcık vanayı kısar dolar fırlar karşılığında Rusları kaybetmemek için silahtan vazgeçmeyecek tabiki. Ne yapacak? Ya yine bi papaz çıkar ortaya yada bir Amerikan şirketine peşkeş çekilir yada ne bileyim illaki bulurlar bişey. Dolar normal seviye devam.
Ruslardan silahı almazsa turizm sezonu esnafın anası ağlar. Yani ne yardan geçecek ne serden kendinden verecek, gururundan şerefinden.