MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden alıyor anlamadım, devlet mi yayınlıyor reklamı ? Veya devletin verdiği hizmete mi ödeme yapıyoruz
https://www.gib.gov.tr/sites/default...vuk_ck_abn.pdf