Adwords kullanıcısı olanların yapacağı her ödemenin üzerinden kdv ödemesi zaten gerekiyor. Yeni olan bir durum değil. Sadece şuan çok fazla üzerinde durulmuyor.
Neden alıyor anlamadım, devlet mi yayınlıyor reklamı ? Veya devletin verdiği hizmete mi ödeme yapıyoruz