BLG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adwords kullanıcısı olanların yapacağı her ödemenin üzerinden kdv ödemesi zaten gerekiyor. Yeni olan bir durum değil. Sadece şuan çok fazla üzerinde durulmuyor.
Neden alıyor anlamadım, devlet mi yayınlıyor reklamı ? Veya devletin verdiği hizmete mi ödeme yapıyoruz