hiçbir programla bireysel olarak büyük data yollayamazsınız Toplu gönderimlerinize yardımcı olabilirim

https://www.r10.net/ilan-panosu/1995...i-11088-a.html


İsterseniz ücretsiz yazılım da verebilirim Ama spama Düşmeyi engelleyemezsiniz hiçbir yazılımla toplu gönderimler içinde yüksek numara havuzu bulmanız zor


https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073625407