Merhaba,
Daha önceki günlerde kanserli bir anne için gösterdiğimiz çabayı bilenler bilir.
(Buradaki konudan bakabilirsiniz.)
Yaklaşık olarak 10 farklı vakıfla iletişime geçtik bu sabah bir tanesi dönüş sağladı. Sadece tedavisiyle ilgili destek olabileceklerini söylediler
zaten bizimde istediğimiz buydu. Maddi herhangi bir beklenti içerisinde değildik. Kendileri muhtarlıktan bazı belgeler istediler onları halledeceğiz daha sonrasında
annemizi ziyaret etmek üzere eve gelecekler.
Büyük bir ihtimalle tedavi yardımını alıyor olacağız.
Bu zamana kadar forumdan bana maddi destekle ilgili mesaj atan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Hepsinin hayrına vesile olmak isterdim lakin maddi bir beklentiden ziyade tedaviye yönelik bir çabamız vardı.
Bu mutluluğu sizlerle paylaşmak istedim.
Herkese hayırlı kandiller dilerim.
* Bu arada hayrın, iyiliğin gizli olanı makbuldur diyen yada düşüneniz olacaktır. Amacım burada övgü almak yada bunu birilerin gözüne sokmak değil.
Belki sizlerin elinden birşey gelmez ama en azından vesile olabilirsiniz, örnek teşkil etmesi adına paylaştım.