ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseye hakaret ettiğim yok, niye bu kadar alınganlık gösterdin anlamış değilim. Senden benden zengin adama para vermek mallıktır. Bunun neresi yanlış anlamadım da.
Alınganlık göstermedim yanlış anlama, hayatımda dilenciye hiç para vermedim şimdiye kadar, vermem de. Ama yukarıdaki yorumlara bakarsan diğer kişiler verdiklerini söylemiş. Bi nevi onlara mal demişsin gibi oluyor 😀 belki de sadece ben öyle anlamışımdır, kusuruma bakma