Dilencinin "Allah rızası için" demesi bir saldırıdır. Yani Ajitasyondur. Tam bir Duygu Sömürüsüdür. Diyemez o kelimeyi ve Allahı yaptığı pis işe alet edemez.
İkinci olarak da pek çok dilencinin araştırmalarda; bankada veye evinde yüklü miktarda paraları olduğu televizyonlarda defalarca kere çıktı..
İslamda infak denen bir mesele var.
İnfak ne demek: Bir insanın ihtiyacından fazla malının olması dinen yasaktır. Bu malları behemahal dağıtmalıdır. Rasulullahın vefatıyla isyanlar çıkmıştır ve 2 aşiret harici bütün arap aşiretleri isyan etmiştir. Sebep de infak olayını kabul etmemekdir.
bunlarla savaşılmış filan filan. Sonra malının 40da 1i diye değiştirilmiştir. Halbuki böyle bişey indirilen dinde yoktur. Şunuda söyleyim konu konuyu açıyor İndirilen Dinin değiştirilmeyen hiçbir tarafı da kalmamıştır.. Namaz dan oruca, kurbana, Hac ibadetine Hatta Kabeye-kıbleye kadar dine eklenmeyen hiçbirşey ve değiştirilmeyen hiçbir tarafı kalmamıştır...
Bunun farkındayım hocam, Merhamet insanın fıtratında, o anki merhamet duygusu diyelim. Bir çok şey söylenebilir ama konu değişmesin.