Hocam bildiğim kadarıyla bir günlük yiyeceği bulunan kimsenin dilenmesi haramdır. Yani şöyle düşünün çok açsınız. Paranız yok 0 dasınız hatta - lerdesiniz ancak o zaman ve sadece yiyeceğin kadar dilenemen lazım o da hayatta kalabilmen için. Açlıktan bayılmamak için yani. Ki bu çağda bu ihitmal zor Türkiye'de. Şuanda dilencilik bildiğin meslek halinde. Ben eskiden veriyordum ancak artık vermiyorum. Çünkü nerdeyse her hafta farklı bir dilenci haberi var yok evi var yok günlük 500 tl geliri var. Benim kazancım bile 500 tl değil günlük. Ki cidden öyleler maalesef. Haliyle harama girer bu konu. He sen bilmediğin için cidden yardıma ihtiyacı var sanıp verdiysen o niyetle davrandıysan Allah kabul etsin.