Vergisini verirsen günahı yoktur Sonuçta verdiğin vergi devletin ve milletin yararına gidiyor. Sana para verenler devletine ve milletine hizmet etmiş gibi oluyor
İşin şakası, gerçekten ihtiyacı olan insan para isterken sıkılır, bozarır, kızarır utanır, yanakları al al olur. Çünkü gerçekten isteyende ar vardır, edep vardır... Bizim dilencilerimiz malesef utanmaz, arlanmaz sıkılmaz... En azından ben dilenci seçiyorum..