LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hüseyin hocam bu sözünüz yanlış bence; "bizim bir suçumuz yok sadece inandığımız ve Allah rızası için yardım ediyoruz"

Gerçek ihtiyaç sahibini bulup yardım etmekle mükellefiz. Sokakta verdim kurtuldumla olmuyor. Tabi bazen insan boşta bulunabiliyor. Yinede yaptığın yardımın gerçekten ihtiyaç sahibi olan birine gitmesi gerekiyor.

Biri geldi açım dedi Allah rızası için dedi 1 tl verdim demek ben buna inanmışım açtır diye vermişim doğruluğunu ya da yanlışlığını Allah bilir iyilikler Allah için yapılır sonuçta yanlış birşey yok.

Peki gerçek ihtiyaç sahibi nereden bulunacak herkes kandırabilir

Ben sokakta veredim kurtuldum demiyorum

Her sokakta gelenede vermiyorum sadece inanabildiğime veriyorum buda o kadar kolay değil

Gerçekten olup olmadığını bilmemiz çok zor yani araştırma vs etmeden

Ayrıca buradaki bi yoruma göre değerlendirme yapmak zor.....