LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okan hocam olayı kişiselleştirmedim yanlış anlama beni nolur. Benimde vermişliğim vardır vermemişliğimde vardır elbet.
Ama gerçekten o kadar çok ihtiyaç sahibi insan var ki. Ve bu ihtiyaç sahipleri varken bu duygu sömürücülerinin senin gibi duygusal insanları kandırması çok kötü. Gerçek ihtiyaç sahiplerinin rıskını çalıyorlar.
Her insanın bellir bir yardım yapma limiti var. Sen bu limiti gerçek ihtiyaç sahiplerine değil yalancılara vermiş oluyorsun. Olaya birde bu yönüyle bakmanı rica ediyorum.
İlk olarak en yakın çevremizden başlayarak ihtiyaç sahiplerini gözetmeliyiz; Ailemiz, akrabalarımız, komşularımız gibi.
Hocam Kişiselleştirmiyorum kusura bakmayın yanlış anlaşıldım ben örnek olarak temsili ben veririm siz vermezsiniz dedim sizin de verdiğinize eminim yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum olması gereken dediğiniz gibi bir çoğu %90 ihtiyaç sahibi değil sömürücüdür bunu biliyorum elimden geldiği kadar asıl ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmaya çalışıyorum. dediğinizi de yapmaya çalışıoyorum. Ama bunun dışında dediğiniz gibi gelip yakamıza yapışıp peşimizi bırakmayanlarda oluyor ben yapım gereği durumunun gerçekten iyi olduğunu bile bilsem büyük ihtimal yine verirdim 2. sebebten ötürü 1. Allah rızası dediği için 2. Gerçekten sonradan sıkıntı ediyorum kendime. Kusura bakmayın tekrar hocam yine belirtiyorum yardımlaşma için değil dilenciler için olan kendi davranışımı fikrmi belirttim yanlış yapıyorumdur doğrudur ama yapım bu.



LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okan hocam olayı kişiselleştirmedim yanlış anlama beni nolur. Benimde vermişliğim vardır vermemişliğimde vardır elbet.
Ama gerçekten o kadar çok ihtiyaç sahibi insan var ki. Ve bu ihtiyaç sahipleri varken bu duygu sömürücülerinin senin gibi duygusal insanları kandırması çok kötü. Gerçek ihtiyaç sahiplerinin rıskını çalıyorlar.
Her insanın bellir bir yardım yapma limiti var. Sen bu limiti gerçek ihtiyaç sahiplerine değil yalancılara vermiş oluyorsun. Olaya birde bu yönüyle bakmanı rica ediyorum.
İlk olarak en yakın çevremizden başlayarak ihtiyaç sahiplerini gözetmeliyiz; Ailemiz, akrabalarımız, komşularımız gibi.
Hocam ben dilenciler değil bir çok konuda böyleyim bir kaç sene önce bahis oynardım bir kaç siteye takılırdım bu sitelerde abi 5 TL 10 TL gönderirmisin lütfen vs. hatta Allah rızası için diyen bile olurdu. onlara kızardım ama gerçekten bir çoğuna göndermişlğim vardır biri benden birşey istedimi elimden geliyorsa yok diyemiyorum tüm mesele bu konu çok dağıldı farklı yerlere gidecek. Bencede böylelerine vermemek en doğrusu ben hatalıyımdır kabul ediyorum ama yarın yine olsa yine veririm kodum bozuk