Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günah değil ya da günah tartışmaya açık ama insanların duygularımni suistimal ederek parasını almak elbette günahtir
Kim doğru kim yanlış diyor bilemeyiz bizde bazen inanıp yardım edebiliyoruz burada bizim bir suçumuz yok sadece inandığımız ve Allah rızası için yardım ediyoruz
Hüseyin hocam bu sözünüz yanlış bence; "bizim bir suçumuz yok sadece inandığımız ve Allah rızası için yardım ediyoruz"

Gerçek ihtiyaç sahibini bulup yardım etmekle mükellefiz. Sokakta verdim kurtuldumla olmuyor. Tabi bazen insan boşta bulunabiliyor. Yinede yaptığın yardımın gerçekten ihtiyaç sahibi olan birine gitmesi gerekiyor.