Adam senden para istiyor sen de veriyorsun. Zorla almıyor ya. Sahtek*rlık dersen o ayrı bir konu olur.
Valla hocam zorla almıyor ya dediniz aklıma geldi, geçen yolda yürürken bitane normal giyimli bi adam elinde yasin kitapcıkları ile önümü kesti elime verdi kitabı sonra kızım hasta bilmem ne ALLAH rızası için yardım bişiler dedi tabi ben artık yemiyorum böyle şeyleri neyse kitabı adama verdim geri yürüyorum arkamdan hızlıca geldi yine önüme geçti tutuşturdu elime şimdi yasin kitapcığı yerede atamıyorum ALLAH rızası için kızım hasta diyor yahu içimden gelmedikten sonra sen bana yapışmışsın zorla istiyosun soyguncu gibi peşimi bırakmıyorsun ALLAH rızasımı kalır bunun dedim etraftan geçen insanlar adama yapıştı bırakmıyor olmaz böyle tarzı konuşmalarla söylene söylene geçtiler yanımızdan neyse ben sinirlendim adama zorla veriyorum kitabı adam nerdeyse almam için ağlicak rol yapıyor en sonunda baktım bırakmıyor peşimi cebimden ne kadar bozuk çıktıysa verdim 4 5₺ falan çıktı sanırım kitabıda aldım öyle duruyor bence sahtek*rlık hocam sokakta tesbih kitap anahtarlık gibi ucuz maaliyetli ürünleri bu yöntemle yapışarak satıyorlar bakırköy sahildede çok var böyle şahsen ben böyleleri yüzünden gerçekten zor durumda olanlarada güvenemiyorum.