Aslında biz Allah rızası için veriyoruz. Ameller niyetlere göredir. Dilencilik günah mı bilmiyorum ama eli ayağı tutmayan hiç bir gelir kaynağı yapacak birşeyi olmayan biri için bence değildir diye düşünüyorum ama bunun'da bir limiti var ihtiyacı olduğu kadar dilenmeli. Benim düşüncem tabi bu.
İhtiyaç dediğin de değişiyor hocam

Ben de merak ediyorum, ihtiyacı olmadığı kadar parayı kazanmak için çalışmak helal midir? Diyelim ki güzelce geçinip gitmek için ayda 5bin lira yetiyor, ama biz sürekli daha fazla kazanmak için çalışıyoruz. Elimizdekiler yetmiyor, araba olsun, tatile çıkılsın vs derken bir şekilde sözde ihtiyaçlar uyduruyoruz. Dilenci adam neden bunlardan eksik kalsın? Eli yok kolu yok, dilensin ihtiyacından fazlasını kazansın belki robotik bir kol yaptırır.