okan_025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında biz Allah rızası için veriyoruz. Ameller niyetlere göredir. Dilencilik günah mı bilmiyorum ama eli ayağı tutmayan hiç bir gelir kaynağı yapacak birşeyi olmayan biri için bence değildir diye düşünüyorum ama bunun'da bir limiti var ihtiyacı olduğu kadar dilenmeli. Benim düşüncem tabi bu.
Hocam dinen yardım edeceğiniz kişiyi bulup gerçekten ihtiyacı olan kişiyi bulmak görevimizdir. Benim amelim iyi verdim gittiyle olmuyor.
Sokakta acıdığın bir insana para verip geçiyorsun ama binandaki bir komşun belki aç yatıyor. O yüzden herkes çevresinde ki insanlarla ilişkileri kuvvetli olmalı herkesin derdini dinlemeli.