Aslında biz Allah rızası için veriyoruz. Ameller niyetlere göredir. Dilencilik günah mı bilmiyorum ama eli ayağı tutmayan hiç bir gelir kaynağı yapacak birşeyi olmayan biri için bence değildir diye düşünüyorum ama bunun'da bir limiti var ihtiyacı olduğu kadar dilenmeli. Benim düşüncem tabi bu.