Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 TL ediyorsa bende en az 300-400 tane 2011 'den kalan ve takipçileri 10 bin - 50 bin arası olan hesap var ve ben zenginim demek
Şuanda twitter hesapları ancak ve ancak siyasi amaçlı alınıyor. En fazla 50 TL eder..
Siz hesaplarınızı 50 TL den satabilirsiniz iyi formlar