250 TL ediyorsa bende en az 300-400 tane 2011 'den kalan ve takipçileri 10 bin - 50 bin arası olan hesap var ve ben zenginim demek
Şuanda twitter hesapları ancak ve ancak siyasi amaçlı alınıyor. En fazla 50 TL eder..