Sanırım bu sunucu işini görecektir. Hiç bir şekilde ücret istemiyorum. Kullanabildiğin kadar kullan fakat yedeklerini her zaman kendi bilgisayarında tut sonrasına karışmam. Bilgin olsun. Sonra burada şikayet konusu olsun istemiyorum. PM olarak gönderilmiştir..
Teşekkür ederim hocam. Yedeklik bir işim yok sadece html dosya reflesh yapcak kendi kendine. +r10