Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komple iade et hocam. Yan sanayi, kalitesi belli değil yakacaksın laptobunu....
Hocam sifirlari da 190 lira. Orjinal asus falan. Bunla deneme yakarsin mi diyosun