diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem bu gece itibari ile ücretli olarak yayına alınacaktır.
Ücretli versiyona geçildiğinde yeni konu açılacak ve buraya yeni konu linki paylaşılacaktır.
Hepinize duyurulur.
@re_cox; @Engin.ilicali; @Coder By HayaLeT; @saraclar59; @PhoenixTR; @Bybitter; @umittat; @Himen32; @macchess; @RifatOzkan; @KonTekin; @ectinhaiN; @ciko; @yuxelmurat; @iphone5; @Bonarous; @oguzhangazi; @Hastesi; @Shakumakavelli; @saglamkazanc; @Tabut; @alemextra;
Scripti domaine lisanslı olarak satılabilirse alabilirim. Bu şekilde bütün hesap kullanıcı adlarının aynı sunucuda olması güvenlik sorunu yaratmaz mı? Sistem basit ve güzel dediğim şekilde olabilirse daha fazla kişi düşünebilir