Bizim ofisten arkadaşların geçen hafta 2-3 paketi geldi, hiçbir şey ödemediler ya da lafı gelmedi hiç, bahsetmediler öyle bir şay ama yeni bir durum olsa lafı geçerdi. Yani vergi ödenen başka bir kriter olabilir mi ki?