Düzenlemeleri Dreamwiaver gibi bir editörle yaptıysanız tamanın ham halini tekrar yüklemeniz gerek. yok temanızın içinden bir modülle yaptıysanız düzenlemeyi sanıyorum kendi içinde yine bir eski haline getir bölümü vardır