batubilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, taşıma işlemini yapıyor musunuz ?
ve merak ettiğim diğer konu sitelerimden birinin aylık 200 civarında bir mail trafiği var. Sipariş alıp verdiği için mail trafiği benim için önemli bu konuda sıkıntı yaşar mıyım? Eski çalıştığım firmada mail konusunda sürekli teknik sıkıntılar oluyordu.
Paylaşımlı sunucularda hangi firmada olursanız olun mail ortak kullanım olduğu için elbet bir gün sıkıntı yaşarsınız size önerim paketinize ek olarak sürekli sorum yaşayan müşterileriniz için yeni başlattığımız kurumsal mail hizmetini düşünmenizdir.