Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahını seven millenicom dan uzak dursun. Temmuzda taahhütüm bitiyor çok şükür. Böyle saçma sapan bir firma olamaz. İnternet varla yok arası. 51 TL olan fatura 56 ya çıktı. İptal etmek istediğimde kampanyası fatura fiyatımız 280 TL olduğunu gördüm. Bu hiç tebliğ edilmedi tabi. İptal edilmemesi için yüksek rakamlara fatura çıkartıyorlar. Şikayet varda millenicom şikayetlerini okumanızı tavsiye ederim. Satış öncesi ruhunuzu okşamalarına aldanmayın.
Açıkcası bende NetSpeed ve Turk.net arasında kaldım. benim ofis hattım 100 mbps kaldırmayacak durumda. max 71 görünüyor. 50 mbps alabilirim. Millenicom dediğiniz gibi satış öncesinde iyi, sonrasını da sizin tecrübelerinizden faydalanıyorum. Zaten aralarında fiyatı en yüksek olanda millenicom (85 lira)



Kararımı turknet den yana kullandım, ankete katılan tüm dostlara teşekkür ederim.