Nefes alma vergisi de istiyoruz...
Adam taaaa çinden 0.50 centlik şeyi ücretsiz kargoyla gönderiyor ama emek olmadan bişey olmadan Türkiye vergi alıyor.
Zaten bunun prosedürü 22 euro. Küçük zarflardan vergi almak için bir yasal dayanak yok..
Bu ne saçmalıktır.
Var mı bir babayiğit Anayasa mahkemesine kanunsuz işlem yapıyorlar diye şikayet edecek bir herif ?
Neyse ben fazla konuşmayayım. Yoksa cidden birilerine söveceğim gerek yok değer mi değmez ?