Adam taaaa çinden 0.50 centlik şeyi ücretsiz kargoyla gönderiyor ama emek olmadan bişey olmadan Türkiye vergi alıyor.

Zaten bunun prosedürü 22 euro. Küçük zarflardan vergi almak için bir yasal dayanak yok..
Bu ne saçmalıktır.