Bugüne kadar iktidar partisine oy vermeyen ben gelecek olan genel seçimlerde ilgili partiye oy vereceğim.

Neden mi ?
Bugüne kadar çevredekilerimize ve konuştuğumuz insanlara anlatmaya çalıştık. Ama nedense söz konusu partinin başındaki adama babalarından daha çok güveniyor ve seviyorlar. Ama son zamanlarda gördük ki; sopanın ucu kendilerine dokununca ve çıkarları kesilince yok iktidar şöyle, yok böyle gibi hayıflanmalar başladı.

Bugüne kadar yalvardık etmeyin diye, biz zaten 15 senedir alıştık bu adamlara. Bundan sonra oyum bunlaradır ki birazda siz çekin bakalım nasıl oluyormuş