Saydam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet gerilim yani volt eşit olmalı. Amperin yüksek olmasının zararı yok ne kadar ihtiyacı varsa o kadar çeker cihazınız ama volt öyle değil Bu arada elektronik konularında alaylı yani eğitimli değilim. Elektronik devre tamiratı falan yapmışlığım var pratiğim çok teorim kendi araştırmalarımdan olduğu kadar. Yanlış ifadeler kullandıysam kusura bakmasın konuda uzman olan arkadaşlar. Yanlışım olduğunu düşünen arkadaşlar yazarsa bende varsa hatam kendimi düzeltirim.
Hep 4.74 amper değerlere sahip görüyorum. Tavsiye edebileceğiniz veya bildiğiniz bir tane var mı alayım linkini bıraksanız.