Peki volt eşit mi olmalı? Ona göre araştırayım.
evet gerilim yani volt eşit olmalı. Amperin yüksek olmasının zararı yok ne kadar ihtiyacı varsa o kadar çeker cihazınız ama volt öyle değil

Bu arada elektronik konularında alaylı yani eğitimli değilim. Elektronik devre tamiratı falan yapmışlığım var pratiğim çok teorim kendi araştırmalarımdan olduğu kadar. Yanlış ifadeler kullandıysam kusura bakmasın konuda uzman olan arkadaşlar. Yanlışım olduğunu düşünen arkadaşlar yazarsa bende varsa hatam kendimi düzeltirim.