Laptopun adaptörü öldü. Götürdüğüm tamirci ye göre akım düşmüș. İlk defa böyle bişey görüyorum dedi ve bende bu 3 veya 4. oluşu. Bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi neden olabilir bu? Şu an ki problemim de haliyle yeni bir adaptör lazım. Güç yetersizliği yaşamak istemiyorum tekrardan orjinal alayım diyorum Toshiba var 120 lira acer var 150 lira ikiside aynı gözüküyor özellikler olarak hangisini secmeliyim sizce bendeki Packardbell (acer alt markası). Bu arada bendeki adaptör de 90W alacak olduğum da 90W. Amper düşme sebebi laptop müdür yan sanayi olması mıdır? (Başta adaptör diye düşünüyordum ama adam ilk defa görüyorum diyince adaptör de olmayabilir dedim)