Vitamin eksikliğiniz varsa kontrol ettirmenizi tavsiye ederim, iştahınızı etkiliyor olabilir. Yemeklerin yanında da soda içmeye çalışın doyduğunuzu hissetirmiyor, sürekli bir şeyler yeme ihtiyacı hissetmenizi sağlıyor.