Biraz ileri giderek, almadıkları son vergi... İnançlı insanlardan Allah vergisi alsınlar. Güzel insanlara, Allah vergisi güzellik diyorlar ya, Allah vergisi ödemesi adı altında bu verginin de alınması dileğimle..

Şimdi, dün bir anahtarlık kılıfı aldım, 5 lira bir de yiğenim için boyanan mini yelpaze aldım. 7 lira.

Kapıda ikisine de 5'er lira vergi mi ödeyeceğim?

Anlamadığım şu; Türkiyede bu ürün 15 liraysa 8 lira mininumum kargo zaten, biz yine yurt dışından alabildiğimizi, 2 ay bekleyeceğimizi yurt dışından alacağız zaten.
Bunu bilmemek için salak olmak lazım. Ama zaten anlaşmalar ile geliyordu. Vergi ise 5 liraya %18 vergi eklersin geçersin adı vergidir.
+5 lira yazmak ve bununla TR deki satıcıları korumak mantığı bizim aklımızla alay edilmesidir.
Ki bunun adı vergi değil, soygundur. Bildiğin soygun. Beddua edecektim ama artık gerek duymuyorum, beter olalım, bin beter olalım. Bizim gibilere müstehak...