Sıkıntılı bir süreç. Spor olmadan da kilo alabilirsin ama sadece löp diye göbek çıkar.

Dışarıdan birisi beni 50 kilo zannediyor, kollarım ve bacaklarım incecik ama göbeğim var ve çok biçimsiz.