[QUOTE=SABOCES;1074524341 Peki tarayıcı diline göre açtırmak ne kadar sağlıklı olabilir hocam kullandınız mı daha önce siz bu şekilde ?[/QUOTE]
Bir kaç eticaret projesinde denedik, adam türkiyede ama tarayıcı dili ingilizceydi sürekli dil değiştirmekten şikayet ediyordu vs. bu diğer lokasyonlarda da yaşadık.