Öncelikle geçmiş olsun hocam. Benim de boyum 1,77 kilom 55. Çok yakın arkadaşım 1,82 boy 55 kiloyla spora başladı 4 ayda 75 kiloyu gördü ki ikimizin kilo alma - verme eğilimi neredeyse aynıdır. Karbonhidrat ve kuruyemişe abandı, hiç toz kullanmadan sadece sağlam yiyerek hayatında ilk defa 60'ı geçti 4 ayda 20 kilo aldı.